LØNADMINISTRATION

LØNADMINISTRATION

LØNADMINISTRATION

Vi glæder os til at assistere dig og din virksomhed

Lønadministration

Hos Høgsbro & Caspersen er alle vores medarbejdere eksperter inden for lønadministration og har mange års erfaring. Det betyder, at vi kender lovgivningen, alle regler og faldgruber, samt hvad det er vigtigt at være opmærksom på.

Derudover stræber vi efter at automatisere så mange arbejdsprocesser som muligt, så vi minimerer tidsforbruget og dermed holder omkostningerne nede.

Derfor skal du lade os varetage din lønadministration

Vi lægger stor vægt på, at du skal føle dig tryg, når du vælger os til så vigtig en opgave som at administrere og udbetale løn til dine medarbejdere.

Desuden skal du altid kunne stole på, at vi behandler personfølsomme oplysninger korrekt og overholder deadlines. Både i forhold til dig og dine medarbejdere, men også over for det offentlige.

Hvilken type kunder administrerer vi løn for?

Hos Høgsbro & Caspersen varetager vi lønadministration for både små og mellemstore virksomheder. Er du fx selvstændig med få ansatte, kan du spare en masse tid og penge ved at outsource alt lønarbejdet til os.

Har du en mellemstor virksomhed, kan du i stedet for at have en fastansat person vælge os til at administrere løn til dine medarbejdere. Dermed sparer du udgifterne til feriepenge, forsikringer, kurser, personalepleje, sygdom, helligdage, uddannelse, sygedagpenge, osv.

Desuden risikerer du ikke at stå i en uheldig situation, hvis din medarbejder fx bliver syg i de perioder, hvor der skal udbetales løn.

Telefonisk support

Udover din faste kontaktperson har du adgang til vores telefoniske support. Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål på tlf. 50806200

Fordele ved at lade os stå for din lønadministration
  • Du sparer værdifuld tid, da vi administrerer og styrer det hele for dig.
  • Du får vished for, at alle får den rigtige løn til tiden, og du behøver ikke tænke på deadlines osv.
  • Du slipper for bekymringer, om skat, feriepenge osv. bliver indberettet og betalt korrekt.
  • Du får en fast kontaktperson, der sætter sig grundigt ind i din virksomhed, og som du altid kan spørge til råds. Desuden har du en backup-person, hvis din faste kontaktperson ikke er til rådighed.
  • Du betaler en fast pris pr. lønseddel, din økonomi bliver mere forudsigelig, og du undgår ekstra udgifter.
  • Indtastning af løndata i et sikkert miljø
Personligt login

Når vi indgår et samarbejde om at lave løn for dig, får du et personligt login til vores elektroniske system. Her indsender du alle de oplysninger, vi har brug for at kunne lave løn for dig.

Det er hurtigt og nemt, og det sparer dig både for tid og for en masse papirspild. Vi sætter dig naturligvis grundigt ind i systemet, så det bliver så let som muligt for dig at bruge det.

Vil du vide mere om løn?

Er du interesseret i at få mere at vide om de services, vi kan tilbyde dig i forbindelse med administration af løn, så udfyld vores kontaktformular her.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lønhjulet

Hold musen over de enkelte elementer og se
hvordan du får lavet din løn hos os

Trin 1. Introduktion

Registrér og kør nemt lønninger til dine medarbejdere via vores specialudviklede lønportal. Opret nemt nye medarbejdere og opsæt dem enkelt med vores unikke værktøjer. Vores lønportal er så nem, at det ikke kræver forudgående kendskab til løn.

Trin 2. Oprettelse i lønportalen

Kontakt os for at blive oprettet som bruger af vores lønportal - ingen éngangsomkostning eller dyrt månedligt abonnement, kun 100 kr. pr. kørt lønseddel.

Trin 3. Opsæt din virksomhed

I trin 2 opsætter vi din virksomhed med de basisoplysninger som kan trækkes direkte fra CVR registeret. Fuldend nu jeres registrering med de manglende oplysninger, typisk e-mail, telefonnummer, kontaktperson, mv.

Trin 4. Opret medarbejdere

Opret nemt alle virksomhedens medarbejdere i lønportalen. Medarbejderne oprettes med alle relevante lønoplysninger, herunder grundløn, pension, fri telefon, mv. Vores lønportal kan håndtere alle løntyper, uanset om det er timeløn, funktionærløn, 14-dages løn, etc.

Trin 5. Lønkørsler

Ved lønkørsel trækkes automatisk alle medarbejderens oplysninger, og virksomhedens lønansvarlige skal nu blot godkende eller tilrette lønnen for den pågældende periode. Såfremt lønningerne er uændret fra sidste periode, kan denne blot kopieres og klarmeldes.

Trin 6. Klarmeld lønnen

Når lønnen for den pågældende periode klarmeldes af jer, sidder vores løneksperter klar til at køre selve lønnen. Virksomhedens ansvarlige modtager en mail når lønnen er endelig kørt.

Trin 7. Hjælp og kommunikation

Dine medarbejdere kan kvit og frit ringe til vores support og få hjælp til deres lønseddel. Dette er inkluderet i prisen (kr. 100 pr. lønseddel). Du som virksomhedsejer kan ligeledes ringe uden yderligere beregning, hvad enten du har spørgsmål til selve lønportalen eller løn som helhed.

Trin 8. Forbedringer

Vi arbejder løbende på forbedringer. Snart vil det være muligt at indberette og holde styr på dine medarbejderes ferie, sygdom, mv. Derudover vil det også blive muligt at tilgå alle dine medarbejderes lønsedler via portalen.

Lønadministration
Hos Høgsbro & Caspersen er alle vores medarbejdere eksperter inden for lønadministration og har mange års erfaring. Det betyder, at vi kender lovgivningen, alle regler og faldgruber, samt hvad det er vigtigt at være opmærksom på.

Når vi udarbejder løn for vores kunder, arbejder vi i flere lønsystemer. Derudover stræber vi efter at automatisere så mange arbejdsprocesser som muligt, så vi minimerer tidsforbruget og dermed holder omkostningerne nede.

 

Derfor skal du lade os varetage din lønadministration
Vi lægger stor vægt på, at du skal føle dig tryg, når du vælger os til så vigtig en opgave som at administrere og udbetale løn til dine medarbejdere.

Desuden skal du altid kunne stole på, at vi behandler personfølsomme oplysninger korrekt og overholder deadlines. Både i forhold til dig og dine medarbejdere, men også over for det offentlige.

 

Hvilken type kunder administrerer vi løn for?
Hos Høgsbro & Caspersen varetager vi lønadministration for både små og mellemstore virksomheder. Er du fx selvstændig med få ansatte, kan du spare en masse tid og penge ved at outsource alt lønarbejdet til os.

Har du en mellemstor virksomhed, kan du i stedet for at have en fastansat person vælge os til at administrere løn til dine medarbejdere. Dermed sparer du udgifterne til feriepenge, forsikringer, kurser, personalepleje, sygdom, helligdage, uddannelse, sygedagpenge, osv.

Desuden risikerer du ikke at stå i en uheldig situation, hvis din medarbejder fx bliver syg i de perioder, hvor der skal udbetales løn.

 

Telefonisk support
Udover din faste kontaktperson har du adgang til vores telefoniske support. Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål på tlf. 50 75 18 00

 

Dine fordele ved at lade os stå for din lønadministration

  • Du sparer værdifuld tid, da vi administrerer og styrer det hele for dig.
  • Du får vished for, at alle får den rigtige løn til tiden, og du behøver ikke tænke på deadlines osv.
  • Du slipper for bekymringer, om skat, feriepenge osv. bliver indberettet og betalt korrekt.
  • Du får en fast kontaktperson, der sætter sig grundigt ind i din virksomhed, og som du altid kan spørge til råds. Desuden har du en backup-person, hvis din faste kontaktperson ikke er til rådighed.
  • Du betaler en fast pris pr. lønseddel, din økonomi bliver mere forudsigelig, og du undgår ekstra udgifter.
  • Indtastning af løndata i et sikkert miljø

 

Personligt login
Når vi indgår et samarbejde om at lave løn for dig, får du et personligt login til vores elektroniske system. Her indsender du alle de oplysninger, vi har brug for at kunne lave løn for dig.

Det er hurtigt og nemt, og det sparer dig både for tid og for en masse papirspild. Vi sætter dig naturligvis grundigt ind i systemet, så det bliver så let som muligt for dig at bruge det.

 

Vil du vide mere om løn?

Er du interesseret i at få mere at vide om de services, vi kan tilbyde dig i forbindelse med administration af løn, så udfyld vores kontaktformular her.

Lønadministration
Hos Høgsbro & Caspersen er alle vores medarbejdere eksperter inden for lønadministration og har mange års erfaring. Det betyder, at vi kender lovgivningen, alle regler og faldgruber, samt hvad det er vigtigt at være opmærksom på.

Når vi udarbejder løn for vores kunder, arbejder vi i flere lønsystemer. Derudover stræber vi efter at automatisere så mange arbejdsprocesser som muligt, så vi minimerer tidsforbruget og dermed holder omkostningerne nede.

 

Derfor skal du lade os varetage din lønadministration
Vi lægger stor vægt på, at du skal føle dig tryg, når du vælger os til så vigtig en opgave som at administrere og udbetale løn til dine medarbejdere.

Desuden skal du altid kunne stole på, at vi behandler personfølsomme oplysninger korrekt og overholder deadlines. Både i forhold til dig og dine medarbejdere, men også over for det offentlige.

 

Hvilken type kunder administrerer vi løn for?
Hos Høgsbro & Caspersen varetager vi lønadministration for både små og mellemstore virksomheder. Er du fx selvstændig med få ansatte, kan du spare en masse tid og penge ved at outsource alt lønarbejdet til os.

Har du en mellemstor virksomhed, kan du i stedet for at have en fastansat person vælge os til at administrere løn til dine medarbejdere. Dermed sparer du udgifterne til feriepenge, forsikringer, kurser, personalepleje, sygdom, helligdage, uddannelse, sygedagpenge, osv.

Desuden risikerer du ikke at stå i en uheldig situation, hvis din medarbejder fx bliver syg i de perioder, hvor der skal udbetales løn.

 

Telefonisk support
Udover din faste kontaktperson har du adgang til vores telefoniske support. Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål på tlf. 50 75 18 00

 

Dine fordele ved at lade os stå for din lønadministration

  • Du sparer værdifuld tid, da vi administrerer og styrer det hele for dig.
  • Du får vished for, at alle får den rigtige løn til tiden, og du behøver ikke tænke på deadlines osv.
  • Du slipper for bekymringer, om skat, feriepenge osv. bliver indberettet og betalt korrekt.
  • Du får en fast kontaktperson, der sætter sig grundigt ind i din virksomhed, og som du altid kan spørge til råds. Desuden har du en backup-person, hvis din faste kontaktperson ikke er til rådighed.
  • Du betaler en fast pris pr. lønseddel, din økonomi bliver mere forudsigelig, og du undgår ekstra udgifter.
  • Indtastning af løndata i et sikkert miljø

 

Personligt login
Når vi indgår et samarbejde om at lave løn for dig, får du et personligt login til vores elektroniske system. Her indsender du alle de oplysninger, vi har brug for at kunne lave løn for dig.

Det er hurtigt og nemt, og det sparer dig både for tid og for en masse papirspild. Vi sætter dig naturligvis grundigt ind i systemet, så det bliver så let som muligt for dig at bruge det.

 

Vil du vide mere om løn?

Er du interesseret i at få mere at vide om de services, vi kan tilbyde dig i forbindelse med administration af løn, så udfyld vores kontaktformular her.

Har du spørgsmål? Skriv eller ring til os