Interim Service

 

Hos Høgsbro + Caspersen interim ApS servicerer vi vore kunder i en tidsbegrænset periode. Her tilsikrer vi at kompetencerne passer til kundens behov og at den gode relation imellem kunden og vores udsendte profil er et godt match. Vi skræddersyer en løsning ud fra kundens behov, og prioriterer højt at kunne opstarte en ny opgave indenfor 3-5 dage via disse 3 trin:

 

1. Samtale hvor der behovsafdækkes. Mødet er enten fysisk eller online

2. Profil med kompetencer og pris, fremsendes kunden

3. Profil og tilbud godkendes

 

Vi leverer fleksible løsninger, som giver værdi.

Interim områder

Bogholderi

Som kunde hos os, får du en bogholder med en bred erfaring i debitor-, kreditor- og finansbogholderiet.

Kreditor-bogholderi

Som kunde hos os, får du en kreditorbogholder ud i dit team, med erfaring af kreditorbogholderiet, momsregler, workflow på kreditorbogholderiet.

CFO

Som kunde hos os, får du en erfaren CFO ud i dit team, med erfaring på strategiske tiltag, lovgivning m.m.

Controller

Som kunde hos os, får du en controller ud i dit team, med erfaring på analyser og controlling i økonomifunktionen.

Debitor-bogholderi

Som kunde hos os, får du en debitorbogholder ud i dit team, med erfaring af debitorbogholderiet, herunder rykning af kunder m.m.

Om Høgsbro + caspersen

Høgsbro + Caspersen ApS er et konsulenthus som beskæftiger sig med en bred vifte af opgaver, herunder løn, bogholderi, interim, procesoptimering, mv. Virksomheden blev grundlagt i 2016 af Camilla og Rikke, og som i dag rummer både løneksperter, bogholdere, optimeringseksperter og HR medarbejdere. Foruden vor faglighed, er et af vore vigtigste værdisæt, nærhed og den direkte kommunikation med både kolleger og kunder.

Kontakt os

Rikke caspersen

Rikke Caspersen er stiftende partner, med speciale indenfor regnskab og interim. Rikke har en bred erfaring og har beskæftiget sig med virksomheder i alle størrelser. Går du med overvejelser om en interim løsning eller er nysgerrig på vores øvrige ydelser, så kontakt os i dag.